onsdag 3 februari 2016

Another one drives a Duster...



För några år sen körde jag rejält fast med min Volvo V70 när jag skulle lägga i min båt. Sen den dagen har jag gått och funderat på att skaffa en fyrhjulsdriven bil, detta för att underlätta mitt fiske och framförallt rampandet av båt, det blir ju trots allt ca 20-talet isättningar per år. Med tiden sneglade jag mer och mer på en Dacia Duster och jag upptäckte att det, dels är otroligt mycket bil för pengarna, dels att de flesta Daciaägare var väldigt nöjda med sin bil och tillslut bestämde jag mig för Dustern skulle bli ett bra val. När sen Renault (som äger Dacia) öppnade upp dörren för ett samarbete med mig kändes mitt val självklart.



Idag hade jag ett trevligt möte på Bilia Jägersro i Malmö med säljare Jonathan Hedlund och försäljningschef Patrik Thernström. Efter genomgång av samarbetet så avslutades mötet med att jag hämtade ut min snövita Dacia Duster Adventure. Första känslan är att jag valt helt rätt. Jag känner redan på mig att denna lilla SUV kommer att underlätta mitt fiske markant och jag är otroligt förväntansfull, 2016 blir ett roligt fiskeår!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar