tisdag 2 februari 2016

Sportfiskemässan 2016: Nextline Marin

Ja, gott folk, det närmar sig med stormsteg! 
Sportfiskemässan hägrar runt hörnet och man blir mer och mer taggad för varje dag som går.


Mitt fiske utvecklas ständigt på olika sätt. I år kommer jag att få praktisk utveckling då jag kommer att fiska från en ny båt, en Nextline 430 med en Honda BF30. Båten kommer främst användas vid det pelagiska vertikalfisket men även till spinnfiske efter gädda och abborre. Tidigare år har jag varit på Sportfiskemässans bloggtorg men i år kommer ni att finna mina korta 200 cm i Nextlines monter. Där kommer vi att visa upp både min båt samt dess storebror, en Nextline 460. Är ni nyfikna på båtarna så ska ni verkligen passa på att komma förbi och prata med oss!

Vill ni redan nu kika på Nextline Marins utbud så klicka på länken nedan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar