torsdag 26 maj 2016

POD: En fiskares bekännelser



För några månader sen, i samband med bilresan hem från Sportfiskemässan i Sthlm, fick jag möjlighet att vara med om en längre ljudupptagning i min Duster. När Anton hivar fram sin utrustning är det bara att hänga på och det var en väldigt intressant upplevelse med starka kontraster. Å ena sidan så var ljudet sjukt kasst i bilen, asså verkligen jättekasst. Å andra sidan var sällskapet trevligt, asså verkligen jättetrevligt. Med mig i bilen hade jag nämligen ABU-fantomerna Anton Tsvetkov och Håkan Fransson. 

Så, om ni har något så när intresse av att veta vad man pratar om när man är snortrött och sliten, på väg hem i mörkret från tre dagars sportfiskemässa, samt har öron som kan överleva ett riktigt jobbigt ljud, tja, då tycker jag absolut ni ska lyssna på Antons pod. Pallar ni inte lyssna på just denna POD så finns där massor med andra sköna samtal att lyssna på. Örongodis för sportfiskare!! 

http://www.ryskenfishing.com/en-fiskares-beknnelser/2016/4/18/en-fiskares-beknnelser-avsnitt-34


    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar